CVB Ecologistics en Cleanprofs hebben in goed overleg met Willem II besloten om dit seizoen met maximaal één sponsoruiting op de achterzijde van het wedstrijdshirt te spelen. Op deze wijze komen de club en beide sponsoren tegemoet aan de wensen van supporters.
Op de positie onder het rugnummer keert de spelersnaam terug. Containerreinigingsbedrijf Cleanprofs is bij thuiswedstrijden van de Tricolores de sponsor. Het Tilburgse recyclingbedrijf CVB Ecologistics is bij uitwedstrijden terug te vinden op de achterkant van het shirt.
Respect voor traditie
Arie Kwakernaat, directeur van Cleanprofs: ‘Uit clubliefde en respect voor de tradities en supporters van Willem II, hebben we de handen ineen geslagen. Wij zijn verheugd dat we met deze kleine aanpassing en zonder afbreuk van de verdere afspraken, tot deze oplossing zijn gekomen.’
Iedereen trots
‘Het is voor ons erg belangrijk dat iedereen trots is op het mooie rood-wit-blauwe shirt’, aldus Linda van Berkel, directeur-eigenaar van CVB Ecologistics. ‘Dat we met deze goede afspraken tot deze oplossing zijn gekomen, stemt ons allen uiteraard tevreden.’
Flexibele opstelling sponsoren
Algemeen directeur Berry van Gool: ‘De discussie tussen commercie en emotie zal ongetwijfeld nog vaker gevoerd worden, maar we zijn blij dat we door de flexibele opstelling van onze sponsoren voor dit seizoen deze oplossing gevonden hebben.’
Bericht delen