First Impression is de komende jaren dé audiovisueel partner van Willem II. Als onderdeel van het kersverse partnerschap wordt de complete geluidsinstallatie in het Koning Willem II stadion vanaf januari vernieuwd.
De samenwerking met First Impression is niet geheel nieuw. Al vele jaren zijn het Tilburgse bedrijf en Willem II aan elkaar verbonden om de sfeer en audiovisuele systemen in het stadion te verbeteren. Daarnaast biedt First Impression ook bij evenementen uitkomst.
Nog betere beleving
Martin van Geel, algemeen directeur: ‘De sfeer in ons stadion is de laatste jaren enorm verbeterd. Dat is vooral een verdienste van onze supporters. Ook de club wil op het gebied van entertainment stappen zetten om mede daardoor aan onze ambities te voldoen. Daarvoor gaan we supporters actief benaderen om mee te denken over de invulling, zodat we rekening kunnen houden met de wensen van onze achterban. Eredivisievoetbal is topsport én amusement en we willen al onze bezoekers waar voor hun geld geven. Samen met onze supporters en First Impression gaan we voor een nóg betere wedstrijdbeleving, want elke thuiswedstrijd moet een fantastische gebeurtenis worden.’
Tilburg
Ron Haans, CEO First Impression: ‘Iedere dag zijn we als First Impression bezig om audiovisuele concepten te ontwikkelen en te realiseren. We zijn ongelofelijk trots om als Tilburgs bedrijf audiovisueel partner van Willem II te zijn. Dat we dit project samen neerzetten laat onze ondernemerskracht in de regio zien. Ik vind het te gek om zoveel Willem II-supporters te laten genieten van een multi-zintuiglijke voetbal-experience.’
Beleving
Sales Manager Stefano Fadda: ‘Voetbal is emotie, net zoals muziek. Door een ultieme muziek- en audiobeleving neer te zetten, zal iedereen dat gaan horen én voelen. Van de supporters op de tribune, tot aan de spelers op het veld. Niet alleen de KingSide, maar alle tribunes worden voorzien van een Champions League-waardig geluidssysteem. Koninklijk geluid in het Koning Willem II stadion, waanzinnig!’
Bericht delen