De wedstrijd Willem II – N.E.C. staat zondag in het teken van de campagne ‘II is beter dan I’. De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van eenzaamheid in de samenleving en specifiek onder jongeren. Om extra aandacht te vragen voor dit maatschappelijke thema stelt hoofdsponsor AVEC eenmalig de ruimte op het shirt beschikbaar. Willem II speelt aanstaande zondag met ‘II is beter dan I, Willem II tegen eenzaamheid’ op de borst.
1 op de 3 jongeren in Nederland voelt zich eenzaam. In Tilburg ligt het percentage zelfs nog net iets hoger dan het landelijke gemiddelde. Bij Willem II staat de vriendschapsband hoog in het vaandel en om zoveel mogelijk aandacht te vragen voor de campagne tegen eenzaamheid stelt hoofdsponsor AVEC de uiting op de borst van het thuisshirt ter beschikking om de campagne bij een breed publiek onder de aandacht te brengen. We zijn AVEC ontzettend dankbaar dat zij hiertoe bereid zijn en dit belangrijke thema ondersteunen. Ook de kinderen in de line-up van zowel Willem II als N.E.C. dragen een shirt met de tekst: ‘II is beter dan I’.
Veiling
De unieke, gedragen wedstrijdshirts worden geveild, waarbij de volledige opbrengst naar Willem II Betrokken gaat. Dit bedrag wordt ingezet voor het organiseren en ondersteunen van initiatieven tegen eenzaamheid. Tijdens de veiling kun je bieden op de wedstrijd gedragen shirts van alle spelers die in actie komen tegen N.E.C. Daarnaast worden ook een gesigneerde aanvoerdersband en een wedstrijdbal geveild. Bieden kan vanaf de aftrap via MatchWornShirt.
Bericht delen