Na twintig jaar samenwerking en steun komt er een einde aan het business partnerschap van Interpolis bij Willem II. In zowel hoogtijdagen als mindere perioden stond de verzekeraar achter de club. Maar Interpolis kiest er nu voor een andere weg in te slaan.
Interpolis en Tilburg
Interpolis ontstond 50 jaar geleden in Tilburg en heeft daarom altijd een sterke verbondenheid met de stad gevoeld. Een verbintenis met Willem II paste daar goed bij. In de loop der jaren groeide Interpolis uit tot een landelijke speler met ruim 2,5 miljoen klanten. Bovendien zijn zij met ‘Focus op wat echt belangrijk is’ in 2017 een nieuwe weg ingeslagen. Interpolis richt zich daarbij op vier strategische domeinen: mobiliteit, wonen, welbevinden en ondernemen. Binnen die domeinen past de verbintenis met Willem II niet meer. Daarom is besloten de sponsoring aan het einde van dit seizoen te beëindigen.
Dank
Jan Hijzelendoorn, interim-directeur Willem II: ‘Het is ontzettend jammer dat Interpolis ons verlaat, maar we hebben begrip voor de keuze. Interpolis is ons in de afgelopen jaren steeds trouw gebleven en in de jaren dat het wat minder ging hebben ze Willem II zelfs extra ondersteund. We zijn dan ook dankbaar en trots dat Interpolis twintig jaar lang aan ons verbonden is geweest en wensen het bedrijf alle goeds voor de toekomst.’
Seizoenkaarthouders die via de regeling van Interpolis een seizoenkaart hebben, ontvangen op korte termijn per e-mail aanvullende informatie over het behoud van de eigen stoel ná het huidige seizoen.
Bericht delen