Marketing Impuls zal dit seizoen, net zoals shirtsponsor Brussels Airport en hoofdsponsor DESTIL, te zien zijn op de wedstrijdshirts van Willem II. Het logo van het direct marketing bedrijf, dat tien vestigingen telt in Nederland, zal prijken op de rug van het uitshirt.
Marketing Impuls tekent een sponsorcontract voor een seizoen. Het bedrijf, dat onder andere gevestigd is in Tilburg, verzorgt een diversiteit aan sales-activiteiten voor zowel starters als grote ondernemingen. Vertegenwoordiging op een beurs of het bezoeken van de klanten fysiek, zijn slechts een greep uit de direct sales activiteiten waarmee Marketing Impuls groei realiseert voor haar business partners.
Talent
Niet alleen voor haar business partners realiseert Marketing Impuls groei, ook het bedrijf zelf groeit hard, waardoor ze regelmatig op zoek zijn naar nieuwe talenten. Commercieel directeur van Marketing Impuls, Pares Karim: ‘Als organisatie biedt Marketing Impuls talentvolle mensen veel doorgroeimogelijkheden en de kans om hun talenten te ontplooien. We stimuleren onze mensen graag om te presteren en zichzelf te blijven ontwikkelen. Net als met topsport proberen wij bij Marketing Impuls de juiste omstandigheden te creëren waarbij werknemers kunnen presteren en het beste uit zichzelf kunnen halen. Daarom zijn we trots om sponsor te zijn van een profclub als Willen II.’
Landelijke partij
Algemeen directeur Berry van Gool: ‘We zijn verheugd dat Marketing Impuls dit seizoen op de achterkant van het uitshirt staat. Het is een landelijke partij, met een vestiging in Tilburg, die samenwerkt met grote multinationals. Dit is een mooi resultaat van de goede relatie die we vorig seizoen hebben opgebouwd met eigenaar Dhr. Ayat.’
Benieuwd naar de mogelijkheden die Marketing Impuls jou kan bieden?
Commercieel directeur Pares Karim vertelt: ‘Als fervent liefhebber van voetbal ben ik zelf op mijn 19e bij Marketing Impuls terecht gekomen, nadat ik als jeugdspeler van Feyenoord én jeugdinternational mijn droom om profvoetballer te worden in duigen zag vallen door een gebroken knie. Ik werd na mijn teleurstellingen zo goed ontvangen door de organisatie en mijn collega’s dat ik me er meteen thuis voelde. Ik ben er begonnen als adviseur en heb me vervolgens in korte tijd kunnen opwerken naar teamleider. Daarna heb ik de kans en ondersteuning gekregen om met succes een eigen vestiging te beginnen. Op dit moment ben ik al een jaar commercieel directeur en ondersteun ik andere collega's binnen het bedrijf om dezelfde ontwikkelingen door te maken als ik.’ Kijk voor meer informatie op http://werkenbijmarketingimpuls.nl/.
Bericht delen