Willem II en Sports Exposure verlengen succesvolle samenwerking
Fotografie door
Willem II Media

Willem II en Sports Exposure hebben hun partnership voor meerdere jaren verlengd. In het Koning Willem II stadion werd de contractverlenging getekend met de specialist op het gebied van televisiereclame-uitingen bij sportwedstrijden.
 
Jos de Kruif, manager commerciële zaken Willem II: ‘We zijn blij met de verlenging van de samenwerking met Sports Exposure. Met deze hernieuwde overeenkomst zijn we in staat om de lokale adverteerder goed te bedienen en houden we tegelijkertijd de deur open naar de landelijke partijen. LED-reclame blijft voor beide adverteerders een uitstekende mogelijkheid om te communiceren met hun doelgroepen, in het stadion maar ook via de uitzendingen op ESPN.’

Afbeelding
Sport Exposure
Geoffrey Wouters, Jos de Kruif & Ruud Koedijk

Ruud Koedijk, Head of Commerce Sports Exposure, vult aan: 'Wij streven naar langdurige samenwerkingen met voetbalclubs uit de Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie. Daarom zijn wij verheugd met de verlenging van ons partnership op twee fronten. Enerzijds bieden wij Willem II onze diensten aan op het gebied van de levering van LED-boarding en video-content. Ook de aankomende jaren zal de LED-boarding van Sports Exposure, samen met combipartner Faber Audiovisuals, te zien zijn in het Koning Willem II stadion. Anderzijds kunnen wij de TV-reclameboarding van Willem II onderdeel laten zijn van onze bereikpropositie voor het adverteren bij voetbalwedstrijden door landelijke merken.'
 
Geoffrey Wouters van den Oudenweijer, algemeen directeur van Sports Exposure, voegt hieraan toe: 'Deze overeenkomst is een bevestiging van de jarenlange prettige relatie die wij met elkaar hebben op zowel Eredivisie- en Eerste Divisie niveau. Daarom zijn wij zeer content over deze verlengde samenwerking!'
 
Over Sports Exposure
Sports Exposure is aanbieder van reclame-uitingen bij sportwedstrijden op televisie, waaronder voetbal en schaatsen. Het productaanbod van Sports Exposure geeft (inter)nationale merken de mogelijkheid om, ter ondersteuning van een sponsorship of als onderdeel van een mediacampagne, haar doelgroep op televisie te bereiken via (digitale) reclameboarding langs de sportvelden.  In het verlengde hiervan biedt Sports Exposure een breed pallet aan diensten in de vorm van de creatie/productie-, plaatsing- en beheer van (digitale) reclame-uitingen voor bonden, clubs, stadions, evenementen en merken. Het sportmediabedrijf is actief voor rechtenhouders in de sport zoals de KNVB, de meeste Eredivisie- en Keuken Kampioen Divisie clubs, NOC*NSF/TeamNL en diverse sportbonden. Sports Exposure, opgericht in 2003, is een zusterbedrijf van sportmarketingbureau House of Sports uit Ouderkerk aan de Amstel.

Bericht delen