Albert Heijn maatschappelijk partner Willem II Betrokken
Fotografie door
Toin Damen

Albert Heijn en stichting Willem II Betrokken zijn sinds afgelopen seizoen een samenwerking aangegaan. Vanuit Albert Heijn zijn 13 vestigingen uit Tilburg en omstreken betrokken. 

Door gezamenlijk projecten op te starten en te ondersteunen, is duidelijk geworden dat het bundelen van de krachten tot flinke meerwaarde kan leiden. We zijn dan ook trots te kunnen melden dat de samenwerking wordt uitgebreid en Albert Heijn de komende twee jaar maatschappelijk partner is van stichting Willem II Betrokken.



Hechte samenwerking

Pieter Jansen, voorzitter Willem II Betrokken: ‘De samenwerking tussen Albert Heijn en Willem II Betrokken is sinds vorig jaar steeds hechter geworden. We hebben onder andere samengewerkt op de Koningsdag van Willem II, de Kingo Fandag en bij de projecten Scoor een boek en Playing for Success. Maar ook de “Willem II-wedstrijdweken” in de winkels en op social media waren een groot succes. Het is mooi dat we de samenwerking kunnen intensiveren en we gezamenlijk nog meer mooie projecten op kunnen pakken.’



Samen

Ook Paul Bogaers, supermarktmanager van Albert Heijn Umberstraat, is enthousiast over de samenwerking: ‘Bij Albert Heijn hebben we lokale betrokkenheid hoog in het vaandel staan. Wij willen graag een supermarkt zijn voor iedereen. Deze samenwerking past daarom goed bij ons. We kijken ernaar uit om samen met Willem II Betrokken de plannen die we voor dit seizoen hebben, tot uitvoering te brengen. Winnen doe je immers samen!’



 

Bericht delen