Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de veelgestelde vragen over een seizoenkaart voor seizoen 2024-2025.

  • Hoe kan ik mijn seizoenkaart verlengen?
    Stap 1: Klik hier en log in met je e-mailadres en wachtwoord. 
    Stap 2: Klik in de ticketshop onder het tabblad ‘Seizoenkaart’ op ‘BESTEL NU’ 
    Stap 3: Je ziet nu jouw seizoenkaart (en eventueel die van jouw gekoppelde relaties) klaar staan. Zorg dat het balkje links op groen = verlengen staat en klik op ‘VERDER’. 
    Stap 4: Klik dan op ‘BESTELLING AFRONDEN’.
    Stap 5: Controleer je bestelling en selecteer je afleverwijze. Kies je voor een digitale seizoenkaart of een hardcard? (Voor een hardcard betaal je een toeslag van € 5,-.)  Is de bestelling in orde? Vink aan dat je ervan bewust bent dat er geen bedenktijd is en dat je akkoord gaat met de voorwaarden en klik op ‘BESTELLING AFRONDEN’ 
    Stap 6: Vink direct afrekenen aan en klik vervolgens op ‘BETALING AFRONDEN’ 
    Stap 7: Kies je gewenste betaalmethode en rond de betaling af. 
    Stap 8: Nadat de betaling is afgerond heb je jouw seizoenkaart verlengd. Dankjewel daarvoor! Jouw digitale seizoenkaart kun je terugvinden onder het kopje ‘Mijn seizoenkaarten’
     
  • Waar kan ik mijn digitale/mobiele seizoenkaart vinden?
    Je vindt jouw digitale/mobiele seizoenkaart in de online ticketshop. Zodra je inlogt, kun je de digitale/mobiele seizoenkaart bekijken via het kopje ‘Mijn seizoenkaarten’. Daarna klik je onder het seizoen 2024-2025 wederom op ‘mijn seizoenkaart(en)’.
     
  • Waarom is de barcode/QR-code nog niet beschikbaar?
    De barcode/QR-code op de digitale seizoenkaart is uiterlijk twee weken voorafgaand aan de eerste thuiswedstrijd van 2024-2025 beschikbaar. Deze QR-code is voor alle thuiswedstrijden waar de seizoenkaart recht op geeft hetzelfde. 
     
  • Ik kan niet inloggen in de Ticketshop, wat nu?
    Als je al een account hebt, probeer dan eerst een nieuw wachtwoord op te vragen via de Willem II Ticketshop. Lukt dat niet? Neem dan contact op via ticketing@willem-ii.nl. Met een seizoenkaart heb je automatisch een account van de Ticketshop. Nog geen account en geen seizoenkaart? Maak er dan eerst hier een aan om een seizoenkaart te bestellen in de vrije verkoop.
     
  • Als ik kies voor een hardcard, kan ik mijn seizoenkaart dan digitaal gebruiken? 
    Ja, als je kiest voor een vaste pas komt jouw seizoenkaart ook in jouw account te staan. Je kunt dan jouw hardcard gebruiken zoals je nu ook gewend bent en de digitale kaart in jouw account is ook beschikbaar.
     
  • Wat zijn de voordelen van een seizoenkaart?
    • 40% korting ten opzichte van de losse ticketprijs.
    • 10% korting op alle artikelen in de (online) fanshop.
    • Altijd bij de hand; jouw digitale seizoenkaart staat in jouw online ticketshopaccount onder het kopje ‘Mijn seizoenkaart’ en is ieder moment te bereiken.
       
  • Is mijn digitale seizoenkaart beschikbaar als ik niet verbonden ben met een netwerk of staat mijn kaart er voor het hele seizoen in de online ticketshop als je het hebt gedownload?
    Als je een screenshot maakt van jouw seizoenkaart dan heb je hem altijd bij de hand ook zonder internet.
     
  • Waarom de keuze voor een digitale seizoenkaart?
    Via de online ticketshop heb je je seizoenkaart altijd bij de hand en kan je de kaart niet kwijtraken. Een mobiel ticket kan je ook makkelijker doorgeven zonder dat je je hard card hoeft weg te geven.
     
  • Kan ik mijn digitale seizoenkaart ook uitlenen?
    Het delen van je seizoenkaart gaat net als een fysieke kaart op vertrouwen. De digitale seizoenkaart is heel makkelijk te delen middels een screenshot. Wanneer je jouw QR-code deelt zal die ook voor andere wedstrijden te gebruiken zijn. Doordat de QR-code niet veranderd dient deze dus enkel aan vertrouwelingen gestuurd te worden.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze afdeling Ticketing via ticketing@willem-ii.nl.

Bericht delen